zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-09-19     10:32

1 - Datum: 2019-12-19 23:09 - Afzender: Wouter Jaegers - e-mail: guitarfreak91@hotmail.com
Ik heb een paar jaar gelden een verhaal geschreven met het idee om het als kinderboek uit te brengen, maar toen ik uitgevers benaderde schrok ik me kapot van hoeveel me dat zou gaan kosten, een slordige 4000 Euro die ik echt niet heb.

Dus besloot ik het verhaal maar te houden tot ik er een doel voor had. En ik begon me af te vragen of er wellicht een manier was om er een strip verhaal van te maken.

Dit is het idee: het gaat over een vrienden clubje van zes (vier jongens, twee Meisjes) die elkaar altijd na school treffen op het pleintje van het plaatselijke Chinese restaurant om nog even lol te hebben, te spelen en van elkaars vriendschap te genieten. Maar op een goede dag staat er een grote wasmachine op het pleintje. Terwijl het clubje hun fantasie op het apparaat los laten, krijgen ze allemaal ombeurten een voorproefje op hun latere leven als ze groot zijn.

Het verhaal is af, maar er kan nog genoeg aan gedaan worden om het in een stripverhaal te maken. Ik ben op het Email adres te vinden en in de facebook link.
www.facebook.com/wouter.jaegers.7

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6433&page=1&titel=Forum: Zijn er tekenaars opzoek naar een scenario?

© 2000-2020
StripSter
2020-09-19