zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-10-24     03:12

1 - Datum: 2018-05-19 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2018-05-19 14:59 - Afzender: Jamie
Is StripSter gestopt? :O
3 - Datum: 2018-05-19 18:05 - Afzender: michel2018
Nu ben ik ook een beetje ongerust...
4 - Datum: 2018-05-19 19:16 - Afzender: Rob Brandon
En anders ik wel.
5 - Datum: 2018-05-20 10:50 - Afzender: Martin
Hallo allemaal,

Nee, we zijn niet getopt. In elk geval: ik zou niet willen stoppen. Daarvoor vind ik StripSter te leuk.
Maar door privé-omstandigheden lukt het mij gewoonweg niet om elke week een editie in elkaar te zetten.

Op dit moment zijn er te weinig vrijwilligers om de site up en running te houden.
Dirk verzorgd het nieuws en ik upload de strips. Dus als er iet met een van ons gebeurt ligt de site gewoonweg plat.
Normaal gesproken druk ik het zelf er wel tussendoor, maar nu lukt mij het gewoonweg niet.

StripSter komt zeker terug als ik weer in rustiger vaarwater zit.

Excuses hiervoor
6 - Datum: 2018-05-20 11:48 - Afzender: Wim Vlieg
Misschien proberen om voorlopig een 2-wekelijkse editie te maken? Ik wil eventueel wel een handje proberen toe te steken? Maar dan zou ik eerst van wat technische dingetjes op de hoogte moeten zijn.Bijvoorbeeld hoe het uploaden van een editie in zijn werk gaat,met wel programma de site is opgemaakt en
dergelijke. Dan kan ik eventueel een deeltje van het werk overnemen wanneer Martin het te druk heeft.Trouwens alle begrip daarvoor en goed dat hij samen met andere vrijwilligers de site al zo lang draaide houdt.Als er mss nog andere vrijwilligers die hier regelmatig posten ook wat werk kunnen/willen overnemen kunnen we de site weer wat levendiger houden.
7 - Datum: 2018-05-20 11:58 - Afzender: michel2018
Bedankt voor je bericht, Martin. En zoals ik vorige week zei, alle begrip ervoor. En Wim, ik had er ook aan gedacht om bv een twee-wekelijks editie van de strips-editie te maken, of desnoods maandelijks. Hoe dan ook, ik ben computertechnisch niet genoeg onderlegt om een redactioneel handje te helpen en heb thuis geen computer. Tot later.
8 - Datum: 2018-05-22 09:50 - Afzender: Rob Brandon
Alle begrip voor de situatie, ik ben in elk geval blij dat StripSter niet helemaal stopt. Een twee weeks editie is prima, en dan de editie gewoon twee weken laten staan. Ik heb er ook wel over nagedacht om een steentje bij te dragen voor het op de Site zetten van de kopij, maar ik heb ook veel andere dingen te doen, zoals vrijwilligerswerk, mijn kleinzoons en reizen, en mijn gewone wekelijkse bijdrage voor StripSter.
9 - Datum: 2018-05-24 20:58 - Afzender: J Kippers
Ha Martin. Bedankt voor je berichtje. Hier ook alle begrip. We wachten rustig af. Iets wat ik nog wel zat te denken: we zijn hier in feite toch met kunst bezig? Zou er niet een fonds zijn dat iets over heeft voor het steunen van de stripkunst? Op die manier zouden de mensen die elke week belangeloos aan StripSter werken daar misschien een kleine vergoeding voor kunnen krijgen...
10 - Datum: 2018-05-25 20:13 - Afzender: Martin
Morgen gewoon een nieuwe editie. Ik heb wat tijd gevonden om deze vanavond in elkaar te zetten.
Binnenkort heb ik weer meer tijd en zal alles weer verder gaan zoal het al was.
bekijk de Strips editie van 19 mei 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6100&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 19 mei 2018

© 2000-2020
StripSter
2020-10-24