zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2020-10-24     02:21

1 - Datum: 2018-05-01 17:46 - Afzender: Eric
Beste StripSter lezers en auteurs,

Na diverse jaren me met StripSter bezig gehouden te hebben, heb ik besloten er mee te stoppen.
Jullie hebben ongetwijfeld gemerkt dat ik het afgelopen jaar nauwelijks actief ben geweest.
Dit heeft oa te maken met een zware burnout die ik afgelopen jaar heb gehad.
Ik moet meer tijd voor me zelf nemen en ga daarom een aantal activiteiten afstoten.
Een daarvan is helaas StripSter.

Ik wens Martin veel succes met het beheer van StripSter en hoop dat er eindelijk mensen gevonden worden die zich willen inzetten om de site in de lucht te houden.

Jullie komen me ongetwijfeld nog wel eens tegen hier online of op een beurs.
En wanneer ik er weer aan toe ben zal ik ook wel weer eens strips gaan maken die hier ongetwijfeld geplaatst gaan worden.

Grt,

Eric
2 - Datum: 2018-05-01 18:45 - Afzender: michel2018
Jammer dat je de redactie verlaat, Eric, maar zoals je het vertelt heb ik er alle begrip voor. Ik wou dat ik kon helpen met het redactionele gedeelte van de site maar ik weet niet zoveel van computers en heb zelfs geen computer thuis. Ik hoop nog eens strips van je te zien. Groetjes van michel
3 - Datum: 2018-05-01 19:31 - Afzender: J Kippers
Bedankt voor je werk bij StripSter, Eric. Ik ben benieuwd naar de strips die je ongetwijfeld nog gaat maken ;)
4 - Datum: 2018-05-02 21:02 - Afzender: dirk
Dit is erg jammer, Eric. Ik heb begrip voor je situatie. Je persoonlijk welzijn komt op de eerste plaats. En professioneel is natuurlijk ook erg belangrijk. Als het allemaal te druk wordt, moet je prioriteiten stellen. Dat is maar normaal.

Natuurlijk sneu voor de site, maar het zij zo. In ieder geval veel dank voor je werk voor en (vooral) achter de schermen (bvb met het vernieuwen van de strips-pagina).

En natuurlijk hopen we nog van je te horen, en vooral te zien.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6087&page=1&titel=Forum: Tijd van komen en een tijd van gaan..

© 2000-2020
StripSter
2020-10-24